header-photo

Tonight the streets are ours



Tonight the streets are ours, esas luces nos nosos ollos non menten. Tres rapaces baixan pola rúa dos Aires, cara o porto, cantando. Acompañan aos nenos que corren desde hai séculos, pasan a Escola de Náutica e chegan á Aduana Vella. Alí recébeos o cheiro dos baleeiros, o comercio do kummel e do liño, un alemán que ergue o sombreiro ao seu paso, despois de chiscarlle o ollo ao espía da pérfida Albión. As xentes míranse nas caras embravecidas da tarde, á beira do mar. Alí, en Guimarán, en fronte da veciña pobra de Reboredo, atronan naos de lingua estraña mais coñecida. Levamos douscentos anos sangrando a vida e sorrindo, en amor de xerfa, de saqueos e namoros, en lealdade de traizóns e ataques partillados, neste Atlántico que nos fai e que nos une, universais, desde a Pena Furada e A Rochela rinlega ás costas de Portsmouth, Riga ou La Rochelle.

Os canóns de ferro e bronce traídos de Sevilla ficaron no fondo da ría, os habitantes da Ribanova imos cansos da penosa carga. Un dos banqueiros de Casas camiña cara o Casino, á tertulia dos buques e dos masóns, na Praza da Constitución, do Pobo, da República, de José Antonio, de Abaixo finalmente. Os dezaoito buques da Banca de Casas deixan os cartos no Teatro, no Círculo de Recreo, nos xornais de tendencias varias, no primeiro de maio que enche de vermello as rúas e o campo de San Francisco. Un bergantín cruza a mañá e chega do Báltico con matrícula ribadense, de Bengoechea. No peirao, uns ingleses xogan a un tal football contra os locais. Dous de Rinlo e da Devesa, cinco vilegos de Cabanela e da Vilavella, dous mariñeiros de Porcillán, algún da beira asturiana; os estranxeiros, todos da Britania, baixan dos cargueiros cantando tonadas descoñecidas. Traen con eles pelota de trapos e vexiga de porco, comentan do Sheffield e do Hallam, bótanse a xogar ao Cargadeiro. Comeza unha nova historia.

Os rapaces, irados e inocentes, perfumados de fulgor, guitarreando a mocidade, suben de volta a costa, por Antonio Ibáñez e El Viejo Pancho. Lembran o poema de Luz Pozo e non esquecen a patria, matria costeira e violada, mar dos celtas e ollos do norte do alén. Un viste casaca vermella, outro verde e branca, outro celeste. Entran no Recuncho e piden as cervexas de sempre, falan do futuro común ébrios de pasado, orgullosos, coa mirada afiada das navallas do mencer. Esas luces nos nosos ollos non menten, tonight the streets are ours. Ao día seguinte, na terra pisada hai catro séculos por galegos e ingleses, onde lindan Galiza e Inglaterra, mar por medio, xogan os Stags e os Porcos Bravos. Levantade a man para tocar o ceo, compañeiros. This is Ribadeo. E isto é un convite, mais tamén un desafío.


PD: a foto, fermosa, é do ribadense Toni Deaño
.

220 comentarios:

«A máis antiga   ‹Máis antiga   1 – 200 de 220   Máis recente ›   A máis nova»
  1. Segundo Moreno Barcia dixo...
  2. Hago mías las acertadas palabras de mi amigo Fields y les invito a analizar la propuesta de que el próximo derby anglo-galego tenga presencia si no a través de la realización del partido en la villa cantábrica de Ribadeo -entiendo que existen poderosas, diversas y comprensibles razones para mantenerlo en la boa e xenerosa vila de Pontevedra- sí por lo menos a través de un merecido viaje cultural y recreativo a las tierras cunqueirianas, al norte del más allá. Stags y Porcos Bravos serán recibidos como se merecen por las más altas autoridades del municipio, en la sala del Pazo de Ibáñez, para después recorrer en bote de vela tradicional la ría y degustar comidas y bebidas a ambos lados.

  3. BRAM STOKER dixo...
  4. NOVEDAD,NOVEDAD,NOVEDAD.
    TRES MESES DESPUÉS, NOVEDAD
    TODOS LOS VAMPIROS DEL BLOG ESTAN CONVOCADOS.

  5. K.Lamidad dixo...
  6. Carne fresca.Nuevas voces,nuevos ámbitos.Escribe bien luego no es blackpedo,viene del Norte igual es Citoyen.
    El título esta en inglés.Quizás sea f.m.La foto lo señala.
    Escribe en gallego igual es willy coliflor.
    Estan los campos en flor,me lo thommo en serio.

  7. Luis Mariano dixo...
  8. C'est Magnifique.

  9. Toni Deaño dixo...
  10. Lo mejor de la entrada es la fotografía.
    Toda obra maestra necesita una buena dirección artística.

  11. Pedro Moreno dixo...
  12. Ribadeo a orillas del Eo.
    En esta villa histórica está también la entrada más tranquila del Camino del Norte hacia Compostela, que sigue camino de la monumental Mondoñedo desde la ermita de la Santa Cruz, en Ove, donde se celebra cada mes de agosto una importante romería y junto a la que hay también un monumento al gaiteiro.
    El antiguo pazo del Marqués de Sargadelos es el actual ayuntamiento; se construyó en el siglo XVIII para la familia Ibáñez, los ilustrados creadores del foco industrial de Sargadelos. A la izquierda del pazo, la Torre de los Moreno es un elegante palacio modernista de comienzos del siglo XX, construido por los hermanos «indianos» Juan y Pedro Moreno, que volvieron a su Ribadeo natal para darle esplendor.
    La plaza de España, en la que están estos edificios, es la que centra el mayor interés de Ribadeo, dado que en ella está también la iglesia de Santa María do Campo, que fue catedral en el siglo XII, con portada ojival y retablo barroco. En un rincón de la plaza hallaremos el convento de Santa Clara, del siglo XIII, famoso por sus dulces y pastas, como lo es también la confitería El Choyo, en la calle Villafranca, la más comercial de la localidad.
    Al puerto deportivo del Porcillán se baja por dos calles empinadas, que llegan hasta el paseo junto al río, un lugar para una tranquila caminata. Son calles en las que abundan las antiguas casas blasonadas, lo que indica la importancia histórica de Ribadeo. En la desembocadura del Eo, en la pequeña Isla Pancha, está el faro.

  13. Wilfred Owen dixo...
  14. Perdido como en el final de este plural.
    Ahora resulta que Os Porcos Bravos son de Ribadeo y yo sin enterarme.
    Guía del lector hipócrita de este BLOG,xa,agora,sempre.

  15. richard hawley dixo...
  16. Come On Stags ¡
    Sheffield Forever ¡
    We are My Soldiers On

  17. Porco Celta dixo...
  18. Oxalá que fuxan todolos porcos bravos sempre que sexa face a Ribadeo,
    sempre que sexa pra xogar cos irmáns doutra beira do Mar de Alén,
    sempre que sexa en galego.
    Benvido Xavier.

  19. Porco Llons dixo...
  20. Siempre sorprendentes.
    Por muy jodida que esté la cosa, siempre hay un as para matar un tres, un prosista de Ribadeo para resucitar el muerto, un porco para beber con un stag,un texto para reconciliarnos con este blog fronterizo con lo circense,
    un truco penúltimo para confirmarnos que no perdemos el tiempo -ni siquiera 4-2 como los gallegos- cuando os leemos con fervor.
    Bravo,bravo, bravo,y me quedo corto de cerveza.

  21. El Martillo de Herejes dixo...
  22. RIBADEO:
    Fue uno de los puntos de entrada de las Peregrinaciones Maritimas.
    * Convento de Santa Clara, siglo XV.Sin los huevos de Pontevedra.
    * Iglesia de Santa María do Campos ( Xavier)
    * Capilla de la Virgen del Camino, románica.Después del paso de Os Porcos igual no es tan del camino.
    * Capilla de la Trinidad, románica, del siglo XIV.
    * Fuerte de San Damián, destruido por los INGLESES ( STAGS), hoy Museo al aire libre.
    ¡Bailad con el diablo,bailad!
    Que el fin de los tiempos se acerca.

  23. Em-Pedo-Clés dixo...
  24. Que agobio.
    Un ente pensante e ilustrado se deja caer por este blog y ya tiene preparado un pelotón de ejecución.
    Si en Ribadeo no te veo.
    Si en Pontevedra,usted no se crea.
    Si en Sheffields fuiste Fields.
    Si porco te intuiste bravo.
    Si algo nuevo aportas,inimigo as portas.

  25. No tiene porque funcionar así dixo...
  26. Hubo cambio de patrocinador.
    O Grifón deja paso al Concello de Ribadeo.
    De porco a porco bravo y tira porque se llama capitalismo subvencionado.

  27. El Pastor dixo...
  28. Recojo mis redes,mar mediante, desde la considerada frontera galaico-astur hasta todos los ríos de Sheffield.
    Sueños límitrofes.
    Donde la fotografía en blanco stag choca con el porco negro pero no agrede, mientras el solitario ser nos es común,ahora y siempre.

  29. Marechal Pero dixo...
  30. Isa gaivota é sospeitosa.
    Non é porca,tampouco é un cervo tan preto de Ribadeo.
    Nun orbe en branco e negro, mellor afogarse nun mar de alén de cervexa non vaia ser ca teñamos que escoller.

  31. Calímaco dixo...
  32. Me hubiese comido cualquier novedad con patatas.Era tanta mi necesidad que me hubiese valido una entrada de blackemperor con sus faltas de ortografía y todo.
    O un texto críptico de f.m. enmascarando la nada.
    Pero al tal Xabier,puede que Bosta-man-citoyen con disfraz de ribadense,sólo queda felicitarle.

  33. Man of Constant Sorrow dixo...
  34. Tengo una idea.Brillante como el arroz. Podemos plantearnos ir a Ribadeocon motivo de la VII.Dejo aquí la propuesta para que nadie se me adelante.

  35. Un Enterado dixo...
  36. Por su originalidad ,ocupa desde ayer, un lugar destacadísimo en el Corpus Hermeticum de la competición.Merece la pena esperar meses y meses de estancamiento por el aliento fresco de la melancólica pluma de Xavier Campos, que aporta una pieza clave al puzle narrativo de este inasible blog.
    Su invitación desafiante al Mar de Alén nos hace a todos un poco más cultos,un poco mejores en la comprensión de lo que más tememos.
    Aguardo que se acepte el reto y que un bautismo colectivo en agua fría en las olas que unen y separan,mar mediante, a porcos y stags, nos haga un poco mejores.

  37. El Afilador de Bayonetas dixo...
  38. Mierda. Ahora que le tenía pillada la aguja de marear a pedosnegros,
    picassos,coliflores y farragosos masones salta este nuevo pistolero al ruedo literario y hay que volver a empezar.
    Campos,campos galaicos,siempre en la frontera ¿Será usted seudónimo,nick,heterónimo o simplemnte será verdad su novedad en el frente?

  39. Claro, me dejais solo dixo...
  40. Pie de foto: Portero de Os Porcos buscando en la red por donde pueden entrar tantos balones de los Stags.
    Los culpables de la desfeita,a saber defensas y centrocampistas llamados bravos ya se han arrojado desde el peirao.

  41. Yo no digo nada dixo...
  42. Preocupado quedo con lo dicho por el vecino de arriba.Rezo para que la defensa y los registas no se hayan tirado en bomba desde el muelle
    Que son muchos putos kilos de talento.
    Ahora que os convidadan no vais a provocar un tsunami en Ribadeo.
    Bien pensado sois capaces.Va en vuesto código genetico.Os invito el Wednesday a un partido y aún estáís rajando

  43. inteligente pero vago dixo...
  44. No habrá que jugar otro amistoso con el Ribadeo.Que ya van fijados seis o doce.En serio.No se trata de eso.Ni se ha pensado.Es una coña,¿verdad?.Una bravata de bar.Decidme que no es una opción,decidme que es una broma,.Por favor,por favor, POR FAVOR.
    Que uno no se enroló en la Legión Brava para hacer deporte.
    Mucho menos para jugar al futbol.

  45. El Templario dixo...
  46. Dudo entre si se estan volviendo descuidados o temerarios.Porque no es cuestión baladí, esta pública invitación que la villa de Ribadeo,cubil de masones y enemigos de la fe,les hace a Os Porcos bravos,tendenciosa asociación de fines nada claros que se vale de este blog rebosante de rapsodas crípticos para lavar el cerebro a la juventud española.Por no hablar que quieren llenar la joya del Eo,de herejes ingleses,"casualmente" el país donde nace la masonería.
    Como muestra un botón:"En Ribadeo había una logia La Fortaleza nº 82 en la que el profesor Valín, sitúa a Pérez Villamil, y fundamenta su tesis de pertenencia y membresía en que éste había enviado al Marqués de Santa Marta, un pésame por la muerte de su mujer, y en cuya misiva se tilda de “correligionario” al Marqués de Santa Marta, que era a la sazón el Gran Maestre General de la Gran Logia Simbólica Española, bajo cuyos auspicios estaba la logia ribadense."
    Como os ha quedado el cuerpo, ¿eh ?
    Prometo que voy a seguir investigando hasta que llegue el fin de este contubernio.

  47. El servlet ha producido la siguiente pila de errores dixo...
  48. El rey inglés Eduardo III protestó en numerosas ocasiones por daños recibidos de flotas castellanas,en realidad barcos llenos de vascos, santanderinos, gallegos y asturianos que atacaban a los barcos ingleses. Los puertos acusados eran:Fuenterrabía, San Sebastián, Guetaria,RIBADEO, Motrico, Bermeo, Portugalete, Castro Urdiales, Laredo, Santander, San de la Barquera, Avilés, RIBADEO, La Coruña, Noia, Ponte Bayona del Miño,RIBADEO.

    Nos vengaremos.

  49. Sigue,sigue que ya te aviso dixo...
  50. Puede que no os sea buena idea jugar en,o siquiera visitar Ribadeo.
    El llamado Camino Inglés de peregrinación a Santiago solía empezar en esta villa marinera.
    Igual los ingleses se sienten como en casa y los visitantes son Os Porcos.
    Faceta que no se les da nada bien al equipo gallego.

  51. Francisco Lanza Álvarez dixo...
  52. Ribadeo de tapeo bebiendo "Estrella de Eo".
    Donde Os porcos son Cochos y los de Cervo apoyan a los Stags.

  53. Curt Vile dixo...
  54. Los siete cuarentones del sabio concejo supremo de los Porcos Bravos al ver el señorío del Río EO le encomendaron que desde ese momento portaría el rayo de la luz blanca y celeste y donde un Stag apagó la luz de la Anglogalician Cup ,él la encendiera y así abrir la mente de todos los seres que en muchos mundos viven extraviados por el poder, la esclavitud, la codicia, y otros que son sinónimo de la oscuridad eterna sin cerveza.

  55. Porco Exaltado dixo...
  56. Ægir de Os Porcos Bravos
    danos el vientecito en popa
    que vamos a Ribadeo
    y llevamos la vela rota

  57. Stagamberro dixo...
  58. Por la popa rota os van a dar los stags,one more time.
    En Ribadeo,en Vegadeo y en los Campos Eliseos

  59. Currichiño dixo...
  60. Que pena más grande que desapareciese el ferry entre Ribadeo y Sheffield.
    Con lo bien que nos venia para estas cosas.

  61. Un administrador del blog ha eliminado esta entrada dixo...
  62. Hay que censurar fulminantemente esta entrada.
    ¿ Qué es eso de Xavier Campos? No se había acordado por parte del inquisidor sin nombres ni apellidos.
    Encima escribe bien el muy canalla.

  63. Xavier Campos dixo...
  64. Moitas grazas polos eloxios.
    As vosas louvanzas son as miñas ás.
    Dende a maís fondo da miña humildade só podo dicir cas merezo na sua totalidade.
    ¡Forza Porcos Bravos!

  65. A Pega Moura dixo...
  66. Eu fixeime na liña seguinte"uns ingleses xogan a un tal football contra os locais".O triste é que dous séculos xogando do mesmo xeito co na dezanove.
    O máis malo do carallada é cos nosos Porcos Bravús sempre colleitan desfeitas contra os Stags
    inamovívels

  67. PIRANHA dixo...
  68. Pero é que non vos decatades da encerrona? tras eses cantos de sirea agochanse unha nunca ben disimuladas escuras intencións.........UNHA GAIVOTA NA FOTO??? FEIJOO IT´S COMING e veñe a roubarnos o que e noso

  69. Xavier Campos dixo...
  70. Este comentario foi eliminado polo autor.
  71. Bengoechea dixo...
  72. Joder, lo que faltaba, más putos separatistillas profanando mi tierra querida, orilla norte de las Españas. Volverán las gloriosas horas del amanecer rojigualda que ya cantaron las antiguas profecías.

  73. Xavier Campos dixo...
  74. O Xavier Campos que escribiu antes agradecendo non son eu, aínda que o blog que linkea si é meu, e tamén eu quero agradecervos os agradecementos. En fin, que xa non sei se era eu ou non. Beat L.A.!

  75. López Galuá dixo...
  76. Antes stags albiones que rojos porcos braviones. Por Ribadeo, no pasarán. Vive Dios!

  77. Xavier Campos dixo...
  78. O que vai despois do primeiro en ocasions chamado segundo, si que non é eu,que si que son coñecido por Xavier Campos I " O Navegante"
    que a Ribadeo chegou antes dende as Illas da Brétema pra apoia-los cochos braves que con cervexa sempre teñen máis cervexa.

  79. Cosas que hacer en Ribadeo cuando eres un Boniato dixo...
  80. Se abre el telón de la anglogaliciancup
    Aparece una entrada sobre Ribadeo y otra sobre los boniatos.
    Se cierra el telón.
    ¿ Como se llama la obra?
    Intolerance

  81. Capitán Alatriste dixo...
  82. La Asociación "Ribadeo Más Español que nunca en Agosto" apoya ahora y siempre a los Sheffield Stags.Juegan ustedes en casa.Somos una unidad de destino en lo universal.
    Españoles e inglese nos unimos,mar mediante, para erradicar el leve y anecdótico soplo de galleguismo separatista de algunos porcos bravos en Galicia.
    Que se ha creido esta minoría que siquiera representa el sentir moral del equipo
    A la desfachatez sólo se responde con goles.
    Arriba Sheffield Stags,
    ¡Presentes!

  83. Un inglés das Figueiras dixo...
  84. A Asociación "Xa chegará o inverno" de Afectados polo Cosmopaletismo dos Hostaleiros Locais para cos Madrileños e en contra dos Clientes Habituais Ribadenses avisa aos hostaleiros locais que tarden en servir este agosto a un cliente ribadense por atender a catro gañanes pantaloncortoycamisados da capital da Terra Ancha con ínfulas de veraneantes en provincias:

    - Si, si, atende ao madrileño, que xa chegará o inverno...

  85. Sherringford Holmes dixo...
  86. Deduzco que un inglés de figueras que siguiendo la inveterada tradición de la pérfida albión mezcló sidra con albariño, y escribió por partida doble antes de precipitarse por el muelle a las aguas del Eo.

  87. El Sármata Vagabundo dixo...
  88. Un día, mi vida errante me llevó hasta las orillas fronterizas del Eo donde dos paises se miran cara a cara y se gustan,
    donde hay más bares que habitantes,
    donde siempre te sobran faros que te guien a través de la oscuridad.
    Buen escenario para prolongar el vaudeville.

  89. Cinghiale dixo...
  90. E nessun altro riesce ad ossessionarmi nel modo in cui ci riesci tu
    Ho bisogno di sapere che hai bisogno di me
    Non potrei stare senza di te
    e la luce che splende tutt'intorno a te
    No, niente ha mai avuto più importanza del non dubitare che questa notte le strade siano nostre
    Sai come uccidere la solitudine o non lo sai affatto?
    Oh lì c'è così tanto da curare
    E rendere le lacrime macchie del passato

  91. Vaga Lego dixo...
  92. Sucedió de la noche a la mañana.Los Stags son de Cervo,los Porcos Bravos van a jugar de verde Ribadeo, los boniatos del Birra´s Klav completan el triangular del
    Emma Cuervo convertido ahora en la Anglogalician Cup.
    Resulta que ahora el Sur es Norte y la Estrella Galicia,estrella del Eo.

  93. Nostradamus dixo...
  94. Nueva batalla, esta vez en Ribadeo. Una profecía advertía a los Porcos Bravos de que cuando los asustaran las aves,amaneciesen con resaca y las piedras llovieran del cielo, romperían filas y perderían. Efectivamente, unos cuervos que sobrevolaban el campo de batalla los hace entrar en pánico y los stags sustituyen sus goles por patadas y ganan.
    Primera medida: No jugar el Emma CUERVO.

  95. Call me tider dixo...
  96. Él que camina al lado ya lo puede decir.
    El enigma Call Me tider llega a su fin. El único,el original,el ganador de la pinta por la pionta 2000 soy yo:
    Xavier Campos,el autor de esta maravillosa reseña cantabrica inspirada por un viento de Cavanardá.
    Se me puede pagar la pinta en el Bar Gayoso.
    Agradecido.

  97. A Veiga dixo...
  98. Comentarios atrás pareceume ler algo sobre Vegadeo, ou como dicimos aquí, A Veiga (antiga Veiga de Ribadeo). Só unha cousa: para gañar premios literarios hai que ser do norte. Para perder partidos en terra estraña, chega con ser do sur. Para hacer bien el amor, el Parador.

  99. A sabiduría popular non mente dixo...
  100. Castropol corral de cabras,
    As Figueiras de cabritos,
    A Veiga de folgazáns,
    Ribadeo de señoritos.

    Cocho bravo meets porca brava.

  101. Álvaro Cunqueiro dixo...
  102. Recomiendo el siguiente menú ribadense

    - Ostras del Eo gratinadas
    •- Pato al estilo de Ribadeo
    •- Brazo de gitano de Ribadeo
    •-Tapas varias en cualesquiera de los berbercios locales.Más de 100 a su disposición.

    Por aquello de seguir las tradiciones como bien gusta a los Porcos Bravos, pero sobre todo porque resulta delicioso, les aconsejo tomar este postre con una cerveza negra, por ejemplo la de la Smeul Smith Outmeal que, salvando aquellos deliciosos tostados do Ribeiro que hoy ya no existen, era lo habitual en las meriendas de las casas burguesas, no solo de Galicia, sino de todo el Sur de Yorkshire

  103. Futurista Mariconetti dixo...
  104. Once in a while
    When I'm sleeping
    My horses are wild
    And I'm weeping
    Just like a child
    I wake up dreaming that I've been loved

    Nights are in blue
    And Galician
    Thinking of you
    Senses reeling
    Diving into
    This feeling that I have been loved

  105. Smeul Smith dixo...
  106. Para ganar premios literarios,cubrir porcas bravas,ganar partidos y conquistar el mundo, ya sea en Pontevedra,
    Vegadeo o en Ribadeo sólo se precisa ser inglés
    4-2 para los Stags.

  107. Carabela María Galante dixo...
  108. Non coñecía de Ribadeo máis que o Cantón, alí onde está o maxestuoso edificio modernista dos irmáns Moreno que hoxe cae vergoñentamente a cachos. Nunca baixara ata o porto, nin me perdera por ruelas, corredoiras e pasaxes. Pero, ao facelo algo de vagar, funme facendo á sorpresa. Esta vila ten un carácter de seu, unha fasquía propia, única en Galicia. É a presenza do século XVIII, da Ilustración, do comercio marítimo. Ribadeo é un produto do comercio ao longo dos séculos. No seu escudo, dende vello, o elemento central é unha chave. É a chave que garda o Reino de Galicia polo norte, baixo a estrela polar que lle outorga sortes e fortunas, pero tamén, para min, é a chave do cofre do tesouro das riquezas. Galegos e ingleses verémonos alí as caras e darémonos conta de que somos veciños de sempre. Vigo está en fronte a Nova York, Ribadeo en fronte de Britania. Onde queda a Meseta bárbara en todo isto?

  109. Un muerto que va deprisa dixo...
  110. Lo importante de Ribadeo es Rinlo, se pongan los señoritos como se pongan. A las pruebas me remito: http://www.youtube.com/watch#!v=o_pPD7XHU90&feature=related

  111. El Viejo Pancho Villa dixo...
  112. Puedo llegar a comprender que a veces sea justo y necesario censurar a alguién,sobre todo si apoya a los Stags,raja de Ribadeo o de Bon e incluso discrepa con el dibujo táctico que presentan Os Porcos Bravos en los pub de Inglaterra.Pero de ahí a censurar y borrar todas las entradas que hubo en el blog desde marzo hasta está de Junio,-bienvenido Xavier, dicho sea de paso- media un mar cantábrico.
    Había un par de ellas,publicadas en Mayo que eran muy buenas.

  113. Casiñas Brancas dixo...
  114. Nas noites de viño e teatro de pub e de lúa, o fulgor volve aos ollos mozos que desafían o tempo. Un deles, o de camisola do Celta, susurra en baixo ao camareiro do Recuncho: Quixera alzar o meu canto como un puño e poñer na miña voz o teu nome ergueito, pero non hai ninguén para escoitarme. O camareiro, con camisola verde do Celtic, responde: Go Galiza! Go Porcos! Abrázanse na décima pinta de Guiness e cantan, anfieldmente co resto do bar, Casiñas Brancas.

  115. Porco Granate dixo...
  116. Como dice uno de nuestros gritos de guerra: "Acougade Rapaces"
    Que no sólo hay porcos de fuera de la capital del Lérez.De hecho los lazos que unen Pontevedra y Ribadeo son innumerables.Como muestra ,un tapón de cerveza:En la villa cantábra existen las Rúas Clemente Martínez Pasarón y Pasarón y Lastra y en Pontevedra el estadio de Pasarón.
    Conclusión: Celeste... no es un color tan mayoritario ente Os Porcos Bravos.

  117. O marqués de Sargadelos dixo...
  118. Bodega Nicanor cerca de Parador se complace en hospedar a la Anglogalician Cup..
    Si vienen los Stags se caeran para atrás.
    Cuando lleguen Os Porcos, está será su casa norteña.

  119. Porco Ruñes dixo...
  120. Sigo sin verlo claro.No deber ser tan localistas porcos,que Galicia es muy grande en tierras e inabarcable en espíritu.Esta bien eso de Vigo,Pontevedra y el Morrazo.Cabe hablar de Yorkshire por motivos stags pero se agradecería un poco más de bola a otros pueblos,villas o ciudades del país.No sé, un ejemplo al azar,ya lo tengo, pongamos que hablo de Ribadeo.Me han dicho que es bonito.

  121. Jabalí Español dixo...
  122. Si hay que ir a Ribadeo como un solo Bloque se va.
    Si hay que defender una idea nacionalista me da igual.La nación que más me pague.
    Si somos un equipo galleguista, prefiero las galletas fontaneda.
    Pero lo que no le podría perdonar al main porcos y demás miembros caducos del cómite porco bravo es que en Ribadeo no haya cerveza,fútbol y huérfanas.

  123. El Villano de Boraville dixo...
  124. Richard Hawley es una inspiración musical de primer orden.
    Fácilmente reconocible en cualquier pub del mundo.
    Por cierto,si hoy es Wednesday esto puede ser Sheffield pero de ser miércoles, fijo que Os Porcos estamos en Ribadeo.

  125. Uno de los doce apóstoles de Sheffield dixo...
  126. Por mi vale.Y mejor si lo hacemos coincidir con el famoso descenso del Eo cuya meta esta en Ribadeo,si no me equivoco.
    Siempre quise ir a tan magno acontecimiento deportivo.

  127. Winston Spencer Churchill dixo...
  128. La Mariña anegada. Joder,la
    entrada de Citoyen Picasso ya no es la más gafe.Ahora ya sabemos que la Copa se la llevó la corriente.

  129. Saulo de Tarso dixo...
  130. Me gustaría que se aclarase de una vez por todas que no todos los porcos bravos y mucho menos su entorno son separatistas o fuman celtas.
    No hay que confundir el fútbol con la política.
    Aquí se ha escrito en latín,en alemán,en gaélico galés e irlandés,en noruego,en inglés, en gallego y por supuesto en español.
    Este blog es un ejemplar marco de tolerancia y de respeto.Que continue así.
    La paz sea con vosotros y que la fuerza os acompañe.

  131. Francis Drake dixo...
  132. El gafe se extiende.
    Empezó arrodillado,luego cuerpo a tierra,ahora desciende en piragua el río Eo.
    En Rinlo los muertos van deprisa mientras Os Porcos juegan despacio.
    Los stags desde su atalaya de la Isla Brumosa se carcajean y ya preparan una nueva nueva invasión inglesa a las costas gallegas del Mar de Fora.
    La Copa de dos asas, bien merece su empeño.

  133. Isaac Casaubon dixo...
  134. Ribadeo no debería haberse implicado en esta competición de vividores.Su excepcional cronista mucho menos.Fue un porco bravo entre stags, un hombre docto entre los ignorantes y los necios.Se lo agradecerán arrasando los bares de su villa.

  135. Porco Exaltado dixo...
  136. la canción es bastante mala
    ¿ es el himno de los Stags?

  137. Hombre alto, seco y de mala intención o catadura dixo...
  138. Que vayan a Sheffield los porcos bravos con sus vicios si quieren, yo me conformo con Ribadeo.

  139. Ith dixo...
  140. Esa gaviota se convierte en Albatros y trae la mala suerte a la Mariña.
    La rima de los ancianos y gordos porcos bravos nunca fue más cruel que cuando inundó nuestros parajes buscando una Copa que navegó más al Norte que aquí.

  141. Porco Celta dixo...
  142. Esta noite as rúas son nosas.Esta e todas as vindeiras noites que Os porcos queran dende hoxe atá a longa noite de pedra en calquera cidade de Inglaterra que ao lonxe agarda.

  143. Gorka Tarro dixo...
  144. Están en RIBADEO un león, una tortuga, un PORCO BRAVO, un CIERVO y un conejo.
    El león dice: cada uno tiene que contar un chiste, si la tortuga se rie, os perdono la vida, y si no os como,
    cuenta el chiste el jabalí y todos se ríen menos la tortuga y se lo come.
    cuenta el chiste el ciervo y todos se rien menos la tortuga y se lo come.
    va a contarlo el conejo y empieza a reirse la tortuga, le pregunta el león:
    ¿por qué te ries?
    porque ahora he pillado el primero.
    Y así es como la Anglo-Galician Cup llegó a su fin.

  145. Pero Niño dixo...
  146. "Los primeros barcos de la Escuadra de Galicia fueron construidos en Ribadeo por D. Juan Pardo Osorio, castellano del fuerte de San Antón en La Coruña, regidor de la ciudad y su representante en las Juntas del reino"
    Todo vuelve a empezar, una y otra vez.
    Esta vez los armadores navales llevan un cocho en la badge y un gran nabo.

  147. Pero Niño, ¿ Qué Hiciste? dixo...
  148. El interés del acuerdo de construcción de los
    barcos en Ribadeo para combatir a los ingleses y de la presencia futura de Os porcos Bravos, no radica tanto en la identidad de su firmante Xavier Campos, y en la posibilidad
    de insertar el caso gallego en un contexto concreto de recurso a los asientos, como
    en la evidencia de que tal iniciativa puede considerarse un claro antecedente de la
    Escuadra de Galicia. Aún careciendo de mayor información sobre el particular,
    algunos de los aspectos hasta ahora conocidos (la construcción mediante asiento, la
    elección de los astilleros de Ribadeo, el pago de una parte de su importe mediante
    repartimiento en el reino, la puesta al servicio de la armada real) iban a reproducirse
    años más tarde con ocasión de las negociaciones entabladas entre las ciudades
    gallegas y la corona para construir una escuadra propia a cambio de la obtención del
    voto en Cortes.
    Así en la contabilidad del pagador de la gente de guerra de Galicia
    correspondiente al período 1606/1610 figura una partida de 13.327 ducados destinados
    al “apresto y despacho de cuatro galeones que fabricó en Ribadeo Juan Núñez
    Correa para servir en la armada de Su Majestad”, cantidad que se habría satisfecho
    en parte con cargo a sisas y millones de Galicia y en una proporción desconocida
    mediante un repartimiento efectuado en el reino de Galicia.
    A título de
    ejemplo valga lo acontecido con el depósito confiado al escribano santiagués Francisco
    Muñiz de Pedrosa en 1580 “para socorrer a quienes fabricaren naos en Asturias
    y Galicia”. Pese a disponer de un fondo de 8.050.000 fentos lo gastado fue poco
    más de un millón de maravedíes incluyendo en esa cantidad los 33.360 fentos del
    sueldo del depositario. Aún más significativa que la escasa entidad de lo dispuesto
    iba a ser la naturaleza de sus beneficiarios, pues de los cinco receptores sólo dos
    eran gallegos: dos vecinos de Ribadeo que recibieron en un caso 261.000 fentos y en
    el otro 148.000 fentos

  149. Fumando un celta a orillas del Eo dixo...
  150. De facto soy el hombre de la fotografía, no la gaviota.
    Mientras trabajo,canturreo el himno de los Porcos Bravos que compusó el Stag Boroman con un aire al del Tineo:
    "Defendiendo los colores del Porcos bravos y sedientos de tener muchas mas gloria, -y cervezas-
    Peleamos con titánicos deseos, hasta ver en nuestros brazos la victoria,- o la huérfana-
    No hay un equipo de más destreza, ni más nobleza, ni mas valor
    Nadie en el campo supo mostrarse sin destacarse por su rapidez al troncharse
    No hay equipo más anárquico,gordo y peleon para toda la galaica afición
    Asi que todos unidos,cubramos de bravos a los legendarios Porcos bravos."

  151. captain eo dixo...
  152. HASTA EN LAS ALDEAS DEL OESTE HAY ALGUNOS ESCÉPTICOS.
    DA IGUAL LAS VECES,QUE ALLÁ ABAJO,JUNTO AL AGUA, ,BATIENDO EL RÍO CON SUS MANOS, LOS HAYAN VISTO.
    SIEMPRE SE AFERRARÁN A LA RACIONALIDAD MÁS TRANQUILIZADORA.
    PERO YA ENTRE LAS ENSENADAS DE ARNAO Y LA LIÑEIRA MUCHOS EBRIOS VOLVERAN A VISITAR LAS ORILLAS DEL OVE.

  153. 18 dixo...
  154. Cochos bravos por demore dende a terraza da marica preto desa Praia que comeza en Bon e morre e nos castros

  155. inglés afincado dixo...
  156. nunca estuve más cerca de caerme del caballo camino de damasco o de caer en el caballo en Ribadeo que en esta entrada.
    de acuerdo en todo con saulo de tarso (66).
    no debemos confundir la amistad con el amor o en este caso,el futból con la política.
    el éxito merecido de los porcos bravos es su pluralidad a todos los niveles sin caer en extremismos de ningun tipo.
    si no lo olvidan en el eo que no es precisamente el río del olvido galaico, les irá cada vez mejor.

  157. Boluda Mero dixo...
  158. Eo,eo,eo,ísto é un chorreo;
    eo,eo,eo de cervexa en Ribadeo;
    eo,eo,eo,Os Porcos Bravos ides de recreo;
    Eo,eo,eo, a fermosa vila de Ribadeo.

  159. El Alcalde de la muy noble villa marítima de Ribadeo dixo...
  160. Pues a mi no me hace puta gracia que mis calles se llenen de porcos& stags.
    Un problema de salud pública como poco.

  161. dark side of the moon dixo...
  162. abaixo os intelectuais de salón¡
    viva a clase operaria do blog.
    viva blackenpedo; os obreiros trabucamonos cando escribimos¡

  163. El Corto Maltés dixo...
  164. He vaciado botellas de ron y aguardiente desde Portsmouth, hasta Riga, de Hamburgo a La Rochelle, he apurado casí todos los cortos de mi vida en tugurios inmundos y me he acostado con diosas que por la mañana no lo eran.
    Gasté todas mis pagas en vicios y fui inmortal lo que dura una pinta.Hicé todo eso y mucho más, más no me arrepiento.A estas costas me trae la certeza que no conozco mejor puerto que Ribadeo para trasegar cerveza pero añado, temed a os porcos bravos y sus regalos.La experiencia inglesa puede ser peligrosa por las empinadas calles de Ribadeo.

  165. hice,hiciste,hizo, dice dixo...
  166. Los Stags os van a traer los siguientes regalos en 2011:
    A Xavier Campos, un mapa para que se entera que Ribadeo, aún no es territorio Porco Bravo.
    A los porcos bravos, un saco de goles
    A la mayoría de ustedes,los que escriben comentarios plagados de faltas, una Gramática actualizada para que aprendan de una puta vez.
    A Ribadeo,una noche de alcohol vomitiva y maleducada, difícil de superar.
    A mí,un poco de humildad.
    A los obreros del blog, un diccionario de español y otro de gallego.
    A Baribal,un libro sobre Waterloo y otro sobre Santa Helena.
    A todos,no mezclar política con football.

  167. Pedro Español Calvo-Sotelo dixo...
  168. Buenos Días.
    Somos de la plataforma "Ribadeo siempre español",mundialmente conocida por lo que no me extiendo más acerca de nuestros fines sociales.
    Nos hemos unido a la asociación amiga
    " Madrid capial, puerto en Ribadeo" para boicotear el inminente desembarco de porcos e ingleses-para el caso lo mismo-en nuestra hermosa y cristiana villa.Con lo grande que es este bello rincón de España llamado Galicia,no entendemos porque esa chusma minoritaria pero vociferante tiene que elegir entre todas la perlas de cantábrico,la nuestra.
    No los queremos en nuestras calles ni en nuestros bares.
    Mantengan Ribadeo ¡Limpia!.
    Corten y peguen.

  169. An Saggart Ruadh dixo...
  170. An trubuilh ne varw den ebed gantañ.
    Mad eo.

  171. Rabbi Kosher dixo...
  172. Viendo que están en plan turístico, la Asociación de Beneficencia y Culto 'Judaísmo Mesiánico´ los invita a celebrar la séptima en nuestra querida Ribadavia.
    Para el convite posterior al partido pongo a vuestra disposición la Taberna Judith donde podrán agasajar a sus compañeros ingleses con nuestros famosos Kreplaj, varenikes, knishes, guefiltefish, etc, etc...

  173. Lugerica Ábaco China. dixo...
  174. BUENOS DÍAS.

    Me presento.Soy la concejala de deportes de Cascahuevos del Medio,Teruel,cuna de los famosos Marranos Feroces, que ustedes los lectores habituales de este dazibao
    conocerán porque se van a jugar un amistoso contra ellos, como bien destacan en otra entrada. LA CITO : {-"Amistoso contra Los Marranos Feroces de Cascahuevos del Medio,Teruel.Se jugará en otra localidad turolense: Orihuela del Tremedal.La petición de "Marrano Feroz" en nuestra entrada "Wake The Serpent Not - Lest He Should Not Know The Way to Go- " merece este detalle hacia ellos.Saque de honor a cargo del espíritu de Luis Buñuel para no tener que recurrir a todos Losantos"}.
    Pero no es ese,con ser muy importante, el principal motivo de mi misiva.ME EXPLICO: Lo que necesitamos saber este organismo consistorial,es la tarifa que cobran ustedes por tan vital propaganda.Mi colega de Ribadeo,en una reunión de la federación de municipios de ESPAÑA, me ha comentado acerca del sustancial impacto turístico-económico que sobre esta hermosa villa hermana a tenido la publicidad de esta entrada de Xavier Tierra de Campos.Y eso que esta en gallego.Una lengua oficial respetable pero minoritaria.Por lo tanto pensamos que una entrada de esta clase podría ayudar a la proyección internacional de nuestra tierra.
    Agradeceríamos respuesta con presupuesto en este mismo medio o una misiva dirigida al Excelentísimo ayuntamiento de Cascahuevos del Medio, en el corazón de la noble tierra turboleta,a la que tan orgullosamente represento.
    Postdata:Por favor,no jueguen en Orihuela del Tremedal,que en nuestros predios tenemos campos de sobra.

    Afectuosamente: LA CONCEJALA.

  175. Porco bediente dixo...
  176. a mí conque tengamos inmunidad diplomática,amnistía policial,fentos para cerveza y tractores asequibles,me podéis llevar a donde quieran .viajar a todos lados con el mismo cuaderno de derrota de siempre.ribadeo,cascahuevos,kuala lumpur.

  177. Porco Exaltado dixo...
  178. Lugerica,tu serás nuestra reina.
    En Lugo, en Pontevedra,los miércoles de Sheffield y los lunes de resaca en Ribadeo.
    Os Porcos Bravos seremos tu guardia de corps y te protegeremos de los stags lúbricos.
    Lugerica,Lugerica ,hasta tu nombre es bonito-del norte cantábro-.

  179. ¿volvemos a las andadas? dixo...
  180. Ahí fuera pone en el cartel "87 piontas" pero entras en esta taberna de porcos locos ociosos, y llevamos 90 o 91 posts con este.
    ¿Es un Extrange II o el ciclón Lugerica?.
    No descarto que sea un ataque del ayuntamiento de Ribadeo apoyados por el Sheffield Wednesday, hartos de tanta ingratitud brava con tapas de chiste fácil.

  181. Nomenclátor de Lugo dixo...
  182. Igual son las raíces masónicas de la villa de Ribadeo, puerta gallega por donde sopla el Bóreas pero menuda fijación que tienen con el asociacionismo por esos lares.
    Recapitulo:
    1-"Ribadeo siempre español".
    2-" Madrid capial, puerto en Ribadeo"
    3-"Xa chegará o inverno de Afectados polo Cosmopaletismo dos Hostaleiros Locais para cos Madrileños e en contra dos Clientes Habituais Ribadenses"
    4-"Ribadeo Más Español que nunca en Agosto".
    A esto se añaden los inevitables:
    1- Sheffield Stags y
    2-Porcos Bravos.
    Como invitada especial :
    1-"Asociación de Beneficencia y Culto 'Judaísmo Mesiánico" de Ribadavia
    y la concejala del pueblo de:
    1-" Los Marranos Feroces".
    Para volverse más loco.
    Conclusión:Se hace necesaria la "Asociación de afectados por la adicción anglo-galician cup más perdidos que la primera vez y lo que te rondaré de cervezas"

  183. Leopold Bloom dixo...
  184. ¡Qué grandes estamos esta mañana!El próximo Bloomsday se puede hacer en Ribadeo.Dejamos descansar los pubs de Dublin por un año y extendemos la farsa cervecera-literaria a otro país celta.Al fin al cabo los stags tienen un irlandés y los porcos suelen caer derrotados.La conexión esta ahí.

  185. Nin por en Riba do noso Meo dixo...
  186. -¿A que hora sale el barco de Cangas?
    -Pois non che sei.Preguntalle ao home da foto que isto é Ribadeo e non queremos cochos salvaxes polas nosas rúas.Abofé que non.

  187. 18 dixo...
  188. El clima en Ribadeo sigue un claro patrón:
    -cuando no hay niebla, llueve.
    De ahi sigue, que la villa de Ribadeo sea una de las mas anglófilas de Galicia, ya que esto solo sucede en Ribadeo y en toda Inglaterra,especialmente Sheffield.

  189. Pau Bravo dixo...
  190. Ya que no jugamos como Los Angeles, ni somos lacustres porque lo nuestros son los ríos.
    Como a nosotros si nos pueden "beat", y no jugamos de amarillo campeón,no veo inconveniente ninguno en ir a Ribadeo.
    Dado que la fiebre del oro y California nos quedan tan lejos,más la cerveza tibia e Inglaterra quedan a mano.
    Por todo esto,no veo ningun inconveniente en ir a Ribadeo.

  191. West Belfast dixo...
  192. A la feliz victoria suíza contra la selección mesetaria de los moros que trajo Franco se contrapuso la triste derrota de los hermanos celtas de Boston. Son días de paradojas y convulsas novedades deportivas. El Barcelona perdió 3-O contra el Tau. Todo es posible, incluso que los Stags abandonen la fidelidad al Wednesday y se hagan ingleses conversos a la fe granate pontevedresa, sólo en las fases de ascenso. La realidad no miente, se impone. Perderemos, one more time. Pero siempre nos quedará Ribadeo, y la cerveza para creernos superiores.

  193. Winston Churchill dixo...
  194. La imaginación consuela a los hombres de lo que no pueden ser. El humor los consuela de lo que son. O como dice Carlos Mella contra la retranca convertida en señal de identidad: "estou en contra do "pensamento turístico" convertido en virtude paradigmática do pobo galego. Cómpre non practicar a astucia, senón coidar a intelixencia cultivada; non deitarse ao acubillo da retranca senón afirmarse no exercicio da capacidade resolutiva. Velaí o camiño se se quere un futuro propio e non dependente. A retranca puido sernos útil en tempos de asoballamento e submisión, pero é unha eiva en tempos de progreso e de necesaria autoestima. É a virtude do débil; o forte non necesita ser retranqueiro."

    Amén, Porcos Bravos. Ganar si o si, amando la trama. Todos con Argentina en el Mundial.

  195. susvaisacagarporlapataabajo dixo...
  196. Yo soy el viento que sopla sobre las aguas;
    Yo soy la ola del océano;
    Yo soy el murmullo de las olas;
    Yo soy el buey de los siete combates;
    Yo soy el buitre en la montaña;
    Yo soy una lágrima del sol;
    Yo soy la más hermosa de las plantas;
    Yo soy un valiente jabalí salvaje.
    Yo soy un salmón en el agua.
    Yo soy un lago de la llanura.
    Yo soy la palabra certera;
    Yo soy la lanza que hiere en la batalla;
    Yo soy el dios que crea o forma en la cabeza del hombre el fuego del pensamiento.
    Y soy el porco bravo que abraza en el filo de la noche el dolor de la derrota y la cerveza.

  197. Era tan e-vidente dixo...
  198. Todo empieza a cuadrar.
    Todo.
    El Templario provocanba risas cuando tenía la razón.
    ¿Quién conoce las edades de la luna inglesa , si no ellos?
    ¿Quién muestra el lugar dónde el sol va a descansar si no ellos que no lo hacen ?
    ¿ Quién bebe cerveza tibia y persigue mujeres frías?
    ¿Quién llama a la manada de Porcos de la Casa de Galicia?
    ¿A quién sonríe el tractor de Sheffield?
    ¿ A Quién beneficia todo esto?
    ¿ Quién va 4-2 porque esta pactado de antemano?

  199. El Samurái Borracho dixo...
  200. Además de borracho, el samurái está parlanchín. Empieza a contar cómo la cirrosis le arrebató a una huérfana en Sheffield.Bajo la luz del crepúsculo, un porco bravo vuelve a casa.El estilo de los porcos bravos ha muerto
    antes de nacer grita a la noche de Ribadeo.De los días de combate,seis por ahora,sólo han ganado en 2.

  201. cientodos volando. dixo...
  202. No se me ocurre nada brillante,ni mediocre, ni definitivo con Ribadeo; ni alrededores; ni tratos.
    Ni con roedores,ciervos o jabalíes.
    Realmente escribo esto, porque siempre quise ser el 102.

  203. Cayetano Molina dixo...
  204. Este que digo llamamos el Eo
    Que toma en Galicia muy poco lugar
    Porque muy pronto lo toma la mar
    Allí en una ría donde esta Ribadeo
    Donde os porcos tendran justo recreo
    y los Stags muchos goles que lamentar
    porque llegan a Ribadeo y pasan luego
    en hombros de acero inglés su cerro agudo
    y en su pequeño golfo,los golfos tienden al franco suelo
    donde los remos y velas dan entre agua y cielo
    allá al Norte,quizás la séptima sea en Ribadeo.

  205. σχιστός dixo...
  206. El reino de este mundo.
    Con dos capitales: Sheffield y Pontevedra;Tres puertos privilegiados donde fondear: Vigo,Liverpool y Ribadeo;Un puñado de playas y ciudades inolvidables que van desde Rugby a Lincoln,de Bon a Augas Santas y una selección de porcos bravos que aún debe justificar con resultados,la locura colectiva desatada.

  207. Nandiño dixo...
  208. De volta da vila fronteiriza, agradecido e orgulloso, imaxino as catedrais de bóveda de esquisto e o son dun ronco abrollando nas entrañas dos bufadores, avisando do desembarco albión polo roteiro dos salmóns. Ficamos preparados

  209. Edward Boscawen dixo...
  210. Siempre que escucho a Richard Hawley se dibuja en mi cara una breve pero intensa sonrisa melancolica. Bardo de lo cotidiano
    de lo esencial lo que cualquier blanco,heterosexual y cervecero tendria como ``leimotiv´´ vital.

    GOD SAVE THE ALE

  211. No me interesa dixo...
  212. Una vez Richard Hawley tocó en Ribadeo.De oidas.Fue en un acantilado,cerca de donde el Eo moría río,para nacer cantábro.Su canción más coreada fue "Tonight the streets are porcos bravos" con sus teloneros de los Stags Blades&Owls.
    Cuando acabó la performance,acertó a decir "que gente más rara viene por aquí".

  213. NO NOS VEMOS EN RIBADEO PORQUE ES NOCHE CERRADA dixo...
  214. RIBADEO,MAR E CEO:
    RIBADEO, ONDE UN PORCO ENDEXEMAIS FOI STAG:
    No último momento o Eo soségase no encontro co seu destino norte e concédelle ao Cantábrico unha das súas máis afortunadas rías. Ribadeo é esa ribeira privilexiada en ascensión desde o nivel portuario de Porcillán e Cabanela ata a Atalaia, un miradoiro da natureza e historia. Nel áchase un dos templos máis antigos da vila, cunha orixinal porta principal, e un bastión defensivo do que conserva dous canóns. Porén, chegar ata aquí por mar ou por terra significa descubrir os edificios máis significativos do patrimonio ribadense.
    A arquitectura civil que na actualidade é o emblema da vila xurdiu como retrato do éxito económico dos seus promotores, principalmente en dous períodos: o século XVIII e os comezos do XX. O Pazo de Ibáñez, actual Casa do Concello, é o triunfo do neoclásico. A súa planta rectangular inclúe de entrada unha espaciosa escalinata acoutada polo forxado fundido nas Reais Fábricas do seu propietario, o Marqués de Sargadelos, e que dá acceso ao edificio tra lo soportal con tres arcos. Na fachada, rectas ventás e catro balcóns con frontóns triangulares son a elegancia nunha praza onde debe competir coa voluptuosidade modernista do edificio contiguo.
    En efecto, a Torre dos Moreno, construción erguida en estrutura mixta de formigón e ferro, non aforra na ornamentación de estilo ecléctico. Catro figuras femininas ao xeito de cariátides prolongan cara ao ceo a cúpula lateral na que se abren catro ventás aos catro puntos cardinais. O tellado de cerámica vidrada é o brillo da riqueza traída de América polos irmáns Moreno. Dan nome ao seu propio cantón na praza axardinada que catalizou o discorrer da historia e remansa a cotiá vida de Ribadeo.
    Pola rúa de San Roque acharemos unha sucesión de mostras dignas do mellor catálogo de arquitectura indiana, que modernizou incluso o edificio do Mercado. Así mesmo, o núcleo histórico formado por estreitos rueiros que descenden deica o mar resérvanos recunchos que comezan a ser redescubertos nas guías turísticas como o caserón da Alfándega vella. Na historia portuaria de Ribadeo, que como heráldica chave do seu escudo é porta do mar, está o comercio marítimo e un pasado pesqueiro entre as que tivo presenza non desbotable a actividade baleeira.
    En canto á arquitectura relixiosa, merecen a atención a Igrexa de Santa María do Campo e máis o Convento de Santa Clara. O primeiro santuario, coñecido tamén como igrexa de San Francisco, conserva dúas portadas góticas do antigo convento franciscano fundado no século XIII e no seu interior un retábulo barroco. No segundo, tamén de antiga fundación e valores patrimoniais, poderemos ademais regalarnos coa soada repostería das monxas clarisas.
    O visitante que comparta cos peregrinos, xa que por aquí discorre o Camiño Norte de Santiago, a afección dos camiñantes ten na área de lecer do Cargadeiro a paixón da paisaxe a pé de terra. O paseo amósanos os monumentos naturais da propia ría ata o Faro da Illa Pancha pasando polos cons de Pena Furada. Descubriremos neste treito mostras de arquitectura militar como o Forte de San Damián , coas características saeteiras nos seus muros propios deste tipo de construcións hoxe dedicado a usos culturais. E o Cargadeiro en si mesmo, veterana infraestructura ferroviaria da liña mineira desde Vilaodriz reconvertida a pasarela final en miradoiro voladizo sobre a ría

  215. PIRANHA dixo...
  216. bla bla bla e bla bla bla, o que vos queirades pero a gueivota segue na foto.feijoo it´s coming

  217. Marques de Sargadelos dixo...
  218. CLARO QUE ESTA VINIENDO.DE HECHO,YA ESTA AQUÍ.
    GASEOSAS FEIJOO Y LA CERVEZA ESTRELLA DEL EO SON LOS SUMINISTRADORES OFICIALES DEL "BEBERCIO " PARA LA VII, Y EL PREMIO AL MEJOR JUGADOR VA A SER UNA GAVIOTA DE SARGADELOS.COMO EXTRAS:QUEIMADA EN EL QUEIMADA Y PESCADO EN RINLO;;;
    ¿PUEDO SALUDAR?, ¿ SOY EL 3000?

  219. Sóngoro Cosongo dixo...
  220. Me niego a jugar con radicales nacionalistas ingleses.

  221. bertsolari dixo...
  222. No te preocupes,vecino de arriba y número capicúa.Por lo que tengo entendido Os Porcos bravos también se niegan a jugar contra los ingleses. Dos victorias en 6 "picadas" así lo atestiguan.Igual Ribadeo les motiva más.¿ soy el 3000?

  223. Sospechoso Habitual dixo...
  224. Sospecho que el premio para la pionta 3000 va a ser un fin de semana en Ribadeo.Todos los gastos de quintos pagados,tienda de campaña en el Cargadeiro y la misión de elaborar un informe preciso cara a la VII y el campo de batalla.
    Sospecho que sospecho mal:Sospecho que la recompensa para el post 3000 es tan cierta como el triunfo de los porcos en la VI.

  225. Capitán Alatriste dixo...
  226. Ojo al dato.
    Rinlo fue puerto ballenero.
    Rinlo esta muy cerca de Ribadeo.
    Una parada en el puerto de Rinlo esta incluida en los fastos de "Ribadeo acoge a la VII".
    De ello se deduce que "Ribadeo acoge a la VII" es una trampa para Os Porcos Bravos,urdida por las mentes perversas del Pequod ,apoyada pos los Stags de Sheffield y ejecutada por peligrosos elementos separatistas de izquierdas,con sede en Ribadeo,capitaneados por el autor del texto que estoy comentando .

  227. Kurenai no Buta dixo...
  228. o porco bravo totémico que vixía dende o colexio de Orfas o camiño do Norte ou Inglés,que vai de Sheffield a Pontevedra por Ribadeo esta farto de contos de baleas,de lendas de cervos.
    o porco bravo totémico só lle pide aos antigos peiraos do Eo,cervexa e tempo de lecer.
    o porco bravo totémico vai a
    gaña-la sétima.si ou si.
    O demais non importa.

  229. Porco Exaltado dixo...
  230. Esta noche las calles.
    Muy pronto, las próximas veinte ediciones de la Anglogalician Cup.

  231. A rapasa do Kursal dixo...
  232. Peixe en Rinlo, pintas con boa música en O Recuncho, o millor polbo a feira, mesmo á altura dos "Chechos" de Beluso e Ons, no Villaronta. Logo, O Cabás, o Pizzburg, o Alén, O Trasmallo... e mil máis para recuperar forzas entre birra e birra, ou ao mesmo tempo..

  233. corresponsal porco en tierra Taffy dixo...
  234. Cuanto mejor es para nosotros esta atmósfera tornasolada del poniente que la falsa seducción del sur.
    Pues hubo cantos de sirena para bajar hasta el mediterráneo,
    eterna tentación de los hombres del Norte.
    Jugar la VII entre cajas de pseudocerveza sureña.

  235. Robert .E. Howard dixo...
  236. Enésima demostración de que la banda izquierda de Os Porcos bravos ,no sólo esta bien cubierta sino que esta sobrada de talento.
    Es el sino de contar con Sifones y Xavier Campos.
    La banda diestra apela más a la sátira y todos sabemos que el concepto satírico del juego por parte del lado derecho es bastante pobre.

  237. Garbancito dixo...
  238. Cuando leí el título en inglés pensé en f.m. Vale,erré, era parco en letras,por no decir que no era un absurdo relato corto.Como el main porco no és,pero supongo que Xavier,la idea la tomó de ahí,intuyo que es de su círculo.
    Como estaba en gallego pense en Willy,el de los Sifones,pero como no hablaba de boniatos y de una playa que parece Shangri-La,lo olvidé como pista.
    Luego apunté a Bosta-Man-Citoyen y sus 47 Ronins,pero era un texto demasiado largo para ser suyo ,y encima,no había ningún enlace a los que es tan dado, de esas películas que no conoce ni dios.Apunté y fallé.
    La Trinidad Thommo Ale,Boroman y Shabba estaba descartada desde el principio.Shabba traduce ingles al gallego,lo cual le agradecéis los radicales, pero tantos párrafos,no lo veo,no.Los otros dos,no son tan siniestros y poéticos como el tal Xavier Campos.
    Por pensar,pensé que yo era quién bebe la pionta 3,un tal K.Lamidad pero ego sun qui sum.Tampoco llego a ser el 3000.
    Aunque algo bueno saco de esto.Unas ganas tremendas de conocer Ribadeo.El dinero que os paga el Ayuntamiento esta bien empleado.

  239. O Toupo que fouza dixo...
  240. "Só sei que aquel que estabelece un vínculo con eles, esta perdido.O xerme desta tolemia entra na túa alma".
    Levantárase nordés,e as lampadas na sombra da Aduana Vella deron en abanear tristemente,luz e sombra,
    sombra e luz,desacougando o tempo nocturno.Ondas de lembranza rebolando unha por riba doutras, nunha absurda desorde,morrian no peirao,coma se toda a existencia tivese lugar nun só intre.
    Logo voltou o seu fogar, pola máis enxeñosa das vías,a do Vello Pancho,argallando por derradeira vez esa noite,se facía ben
    levando aos Porcos Bravos ata Ribadeo.

  241. Memorias dun esquelete dixo...
  242. Cuspídeme enriba cando pasedes/ por diante do lugar onde eu repouse,/ enviándome unha húmida mensaxe/ de vida e de furia necesaria.

    This is Anfield, this is Bon, this is Ribadeo, this is the Anglogalician Cup y tomos somos Argentina. Gracias Dios por el futbol, por Maradona.

    No campo do Cargadeiro F.M. será tamén capaz de deixar tumbado a tanto inglés?

  243. Todos somos CR7 dixo...
  244. Eles ficarán con Ribadeo. Nós ficaremos coa Anglogalician Cup. Paréceme xusto.

  245. Todos somos FM9 dixo...
  246. Cinco razones para que los Porcos Bravos ganen a los Stags.

    1.
    2.
    3.
    y 4.

  247. Os PORCOS bravos son más que un espántapajaro dixo...
  248. A mí me enseñaron en la escuela de la vida,llamada Academia Sheffield,cursos 2007,2008,2009,2010 que f.m es el acrónimo de "fuimos mejores",y falta la coletilla de "pero perdimos como siempre".Igual en Ribadeo la cosa cambia.De todas suertes,Os Porcos Bravos Originales no son los de Burton y f.m es sólo uno más de la cofradía porca.Es necesario una entrada contundente a lo Snake, para clarear todos estos tópicos antes de que sea tarde.Por ejemplo,¿ Es oficial que se va a Ribadeo para la VII o no ?.

  249. Os PORCOS bravos son más que un espántapajaro dixo...
  250. A mí me enseñaron en la escuela de la vida,llamada Academia Sheffield,cursos 2007,2008,2009,2010 que f.m es el acrónimo de "fuimos mejores",y falta la coletilla de "pero perdimos como siempre".Igual en Ribadeo la cosa cambia.De todas suertes,Os Porcos Bravos Originales no son los de Burton y f.m es sólo uno más de la cofradía porca.Es necesario una entrada contundente a lo Snake, para clarear todos estos tópicos antes de que sea tarde.Por ejemplo,¿ Es oficial que se va a Ribadeo para la VII o no ?.

  251. Hichmakani dixo...
  252. No puede estar errado aquél cuya vida esta en lo cierto.No existe el bien,no existe el mal.No existe la política entre Os Porcos Bravos.Porque unos porcos vamos a apoyar a España,otros haran la coña entre el vecino oriental y el sureño,y a otros les dará exactamente igual.Esa es la grandeza de este equipo.Porque a pesar del orgullo,de los errores de la naturaleza,una verdad es cierta:lo que es,está bien.En Vigo,en Ribadeo o en Sheffield.

  253. El Punto sobre la I dixo...
  254. Pesadilla.Que la necesidad de llegar a diez millones de piontas antes de este Octubre no produzca monstruos.Dos comentarios duplicados en la misma entrada es de récord.Cierto es que el ayuntamiento de Ribadeo paga una cerveza por comentario publicado pero ustedes no se deberían vender tn fácilmente.Os Porcos Bravos deben tener otro caché.

  255. Maradona dixo...
  256. Buenos días mis amados porcos.Gracias por el apoyo recibido por el lado más vicioso del equipo del que espero formar parte pronto.Aquí dejo mi mano tendida.Ya saben que Inglaterra no me es simpática ,por eso me ofrezco a ayudarles a ganar a ese equipo de rengos de la nación de tenderos.De mi mano,chavones dejarán de ser un equipo de morfones y serán campeones de la anglogalician cup que es como serlo del mundo.Así que no me mátes,aceptá mis consejos y permitan que les eche una mano con os porcos que su remera negra me gusta y encima adelgaza.
    Como muestra de buena voluntad ya les dejo la formula del batido de Dios en el enlace,dosis 56.
    Me despido boludos.Un abrazo muy grande a la Madre Galicia,tan querida por mi,no en vano mi segundo apellido es Franco.No llores por mí, boludos.

  257. John Ford dixo...
  258. Bienvenido Mr Fields.
    Nuestro hombre en Ribadeo.
    "Puede que sea un lefty,pero es nuestro lefty"-sentenció el porco bravo.

  259. El Zurdo dixo...
  260. Sometimes las piontas las llena el diablo.
    Hay que comprender las necesidades que tienen algunos de un oinkreich atlántico pero a ellos,les informo que la sangre es roja,el corazón está a la izquierda y los "lefties" somos mayoría nos Porcos Bravos.Pero por encima de todo que no debe mezclarse política con football,NUNCA.

  261. El norte de Castilla dixo...
  262. "No debe mezclarse política con fútbol, nunca" explicó Rajoy envuelto en la rojigualda española.

  263. El Nómada dixo...
  264. Repaso las alineaciones de los Porcos bravos y no aparecen.
    Lo intento con los Stags.Tampoco.
    Qué raro.En cual de los dos equiipos,pregunto, juegan esos tales Rajoy y Feijoo,por otra parte insignes apellidos gallegos.
    Porque puede que sean boniatos de esos metidos con calzador en esta historia de la anglogalician,o fichajes de última hora para ir a Ribadeo pero espero por el bien del blog que no sean políticos de ninguna tendencia u orientación sexual.
    Porque este blog sólo trata de cerveza,futbol,huérfanas y viajes.
    Que extrañas le parecen las fronteras a un nómada.

  265. Galician Graffiti dixo...
  266. "Freedom For Ribadeo" pintada aparecida en una roca de Bon.
    Se sospecha de un boniato que luego fue porco Bravo.
    " Sheffield is not Galiza".
    Pintada aparecida en el lavabo de un pub de Bakewell.Se sospecha de un Sheffield Stag al que no le gustaba el discurso radical de la embajada brave.
    " Football,Orfas & Cervexas",
    tatuaje en la espinilla de un jugador de Os Porcos Bravos en la IV o en la XX.Muy visible debido a sus graves carencias técnicas.
    "La política no os hará libres".
    Sin comentarios.

  267. Xavier dixo...
  268. Ribadeo acollerá con gosto aos futboleiros, cervexeiros, heteros e homos, brancos, negros e mulatos. Coma fixo sempre. Como acolleu o norte galego aos Lancaster e os aclamou reis, contra a casa de Trastámara castelá. Como acolleu cada ano ao Celta/Depor e Sporting/Oviedo no Enma Cuervo. Como acolle aos albións das Figueiras, todos de ollos azuis; ou aos seseantes rinlegos (Rinlo, porto baleeiro) con orixe, seica, en Camariñas; ás irish girls que veñen aprender galego e ensinar inglés ás academias da vila; aos mandrileños do verán; aos veciños armados co "xa chegará o inverno"; aos angolanos dos mercantes no peirao da pasta de papel. Stags e Porcos, de viren, saberán da nosa hospitalidade, á marxe de políticas partidarias (non da política, que política é todo) e con parada na conversa amábel, nos viños e cervexas do Bodegón Nicanor e o Recuncho, do Kursal e O Mariñeiro, do Trasmallo e o Millo. La Comarca del Eo, case centenario semanario local, poñerá ao seu dispor páxinas para as crónicas da vitoria -irmandade- anunciada. A ría poñerá un bote de vela, ou dous, e iremos da Pena Furada á ensenada da Lieira, por baixo da ponte de todos os Santos. Para todos, finalmente, ficarmos tan amigos, tan anglogalegos e tan atlantistas.

  269. Arima Incertidumbre dixo...
  270. QUERIDOS PORCOS BRAVOS , me han dado en mis puntos débiles: Ribadeo (vuestra VII) y La Guardia ( Vuestro denominado spin-off de 2009)son para mi los dos pueblos más bonitos del mundo. Ribadeo esta en Lugo haciendo frontera con Asturias, los veranos allí son fresquitos, pero llenos de encanto, desde alli puedes hacer un montón de excursiones a distintos sitios porque todo a su alrededor es precioso, para comer hay un monton de sitios y de marcha no te digo nada, como se ponen las noches de gente.
    La Guardia,en la frontera fluvial con Portugal, esta en Pontevedra a unos cuantos kilómetros de la pija Bayona, en ella destaca el Monte de Santa Tecla, que es un Castro con unas vistas impresionantes, es un pueblo tranquilo todavía no muy descubierto por el turismo.

  271. Cockney Stag dixo...
  272. Ribadeo,I would prefer not to.
    I do not like the mist.

  273. Eusebio el Clenchillas dixo...
  274. Con Porcos bravos, cervexeiros, heteros e brancos chega dabondo.
    Os homos e os negros que xoguen cos Sheffield Stags da Inglaterra do carallo.

  275. Omar Little dixo...
  276. Hoy soy Omar Little, y voy hablar de mi mismo en tercera persona.Soy un gran seguidor de Os Porcos Bravos.
    Pero lo más curioso es que Omar Little es homosexual. Sí, sí, es un negro fornido, rápido con el gatillo y al que le gustan los hombres. Lo nunca visto.
    Y quiere jugar con Os Porcos Bravos.De medio punta que entra por detrás.
    ¿ Por qué no puede?
    ¿ Que ha hecho mal ?

  277. Marechal Pero dixo...
  278. Antigos ollos escintilantes percorren as rúas de Ribadeo.Unha pequena canseira do mundo pode chegar ben lonxe.
    Vexo a Porcos e Stags na hora do desfeche dos xardíns de anglogalician,afastados de xente podrida até os miolos,sempre fiéis o seu obxetivo dende 2007: Existir é plaxiar.
    Porque calquera cousa que estea exenta de cervexa é por forza vulgar.

  279. Henry Avery dixo...
  280. Os Porcos Bravos nunca deberían visitar sitios donde les acepten como socios. Qué gracia hay en ir a Ribadeo si no van a poder ser ellos mismos.

  281. En Ribadeo os espero dixo...
  282. Si vais a estar como en casa.
    Si coincide con Carnavales, más:"Y en Ribadeo se cumplió con la tradición de la Comparsa do Porco, que acompañada de varias charangas recorrió el casco urbano llevando un cerdo, al tiempo que se vendían rifas para sortearlo".Ahora sólo falta saber quien de los bravos es el sorteado.Hay lustrosos ejemplares.

  283. Eu xa aviso dixo...
  284. This is Ribadeo:Onde o coello é conexo, o porco é cocho, a cervexa bebese en quintos,os ingleses son das Figueiras ,os de Burela non apoian os cervos e Os Porcos Bravos van a xogar coma si estivesen na vila de Ribadeo.Que amiguiños sí,pro a esmorga polo que vale.

  285. Hermerico, rei dixo...
  286. Os ribadenses, coma os cataláns culés, traballamos para quen máis paga. La pela es la pela, ou como diríamos aquí, amighiños si pero a vaquiña polo que vale. Ou sexa: non vaia ser que os Stags atopen máis apoio entre os seareiros locais que os porcos bravos...
    Que oferecedes?

  287. Veigueño dixo...
  288. No sé realmente lo que os han ofrecido los de Ribadeo a los llamados Porcos Bravos que aquí se convierten en xabalíns,pero el concejo de Vegadeo lo ve,lo sube y dobla todo sus incentivos:
    Alojamiento gratis,más cerveza,más huérfanas y un árbitro totalmente vendido a vuestros intereses.
    El sutil boicot a los stags,se da por descontado.
    Reflexionen.

  289. Pierre de Villaines dit "le bègue de Villaines dixo...
  290. Je me souviens du jour de la fête nationale de la France, le français a longtemps été Ribadeo devant les hordes anglais venu à sa porte.
    J'ai accepté de ne jamais oublier.

  291. Vicente Risco dixo...
  292. Viaxando a Ribadeo dende o bosque do sul dos Porcos Bravos.
    ¿Fica lonxe a nosa porta do norte?
    Porque ti dis: Galicia é ben pequena.
    Eu dígoche: Galicia é un mundo. Cada terra é como se fose o mundo enteiro. Poderala andar en pouco tempo do norte para o sur, do leste para o oeste noutro tanto; Poderala volver andar outra vez e máis; non a has dar andado. E de cada vez que andes, has atopar cousas novas.
    Pode ela ser pequena en extensión;
    en fondura, en entidade, é tan grande como queiras

  293. Leopoldo Loeb dixo...
  294. Aunque por la mañana lo primero que hacía era arrancar el ciclomotor con el escudo de los braves para ir a buscar los pasteles de La Candelaria y los churros de Linares.Luego trasegaba un par de pintas de oro negro en el rRcuncho.
    Porque a ese porco bravo lo que le apasionaba era navegar sin más.Por el mar y por la cerveza. Así que cuando el Rey de los stags le preguntó qué honor quería, él no lo dudó: "El de la Ría de Ribadeo". Ese brazo de mar que se tiende entre Galicia y Asturias, por el puente de los Santos.
    Luego,recorria los Cantones,
    planeando el día que la séptima llegase a la puerta norte de Galicia.

  295. Urbano Lugrís dixo...
  296. Penso que estas concentracións anglo-galegas teñen xa unha formalidade tan convencional que son mesmos rituais nos que o contido perde forza.É preciso maís non doado un troco de escenario,por exemplo a Ribadeo,pra comenzar unha investigación multidisciplinar sobre a xeografía social e sentimental dos porcos bravos dacabalo entre o mar,o rural e o urbano que reflicten os trocos o longo das diversas edicións.Só de este xeito todo isto non será unha falcatruada.

  297. Paco Umbral dixo...
  298. Pues yo he venido aquí a hablar de mi libro y de Ribadeo.De lo demás,click en el enlace azul y aprendan un poco de historia,que si ustedes bravos presumen con menos de un lustro de derrotas,imaginénse otros.
    Este territorio que es el Condado de RIbadeo que media entre las desembocaduras de los ríos Masma y Navia que empezó francés y acabará peor si cabe,o la invasión inglesa no lo remedia.
    La decisión de un conde de Ribadeo desgalleguizó administrativamente la comarca eo-naviega.

  299. Odio los números capicúas dixo...
  300. Su figura era tan tenue que su presencia en los bares de la villa cántabra era incierta.
    En lugar de licuefacción condensada en una sola imagen, Xavier Campos crea una aleatoria, infinita variedad de implosiones y explosiones, el ritmo pulsante mismo de la vida cotidiana en Ribadeo.Sólo por ello,merece la pena leer este blog.
    Sólo por ello,merece la pena la peregrinación hacia las orillas del Eo, para atropellar ciervos con el ímpetu porco bravo de la noche roja.Sólo por ello,iremos hacia el faro.

  301. El Albatros dixo...
  302. Sus alas de gigante le impiden caminar.
    Tuvo un breve descanso en los faros que iluminan la muerte del Cántabrico.
    " Si fuese otro animal,sería un Porco Bravo".Dijo convencido.
    Dudo un instante,y emprendío su legendario vuelo.
    Uno,cada diez años.
    Hacia un país que los ciervos conocen como Galizalbión.

  303. Giorgio Long John Chinaglia dixo...
  304. Esto se os llenaba de fantásticos malos estritores y llegó Xabier para mostrar a todos que en Ribadeo sobran campos,faros y talentos.
    Hacía aquí se dirigen unos porcos que según parece se tienen que pegar con unos cervos de Sheffield,que no de al lado,para mostrar al norte de la región gallega que la tragicomedia no es propia del sur.
    Al menos,mi querida villa de veraneo tendrá un espectáculo de peso.

  305. Uy,lo que me ha dicho dixo...
  306. Los porcos bravos se apresuran en adentrarse donde los ángeles no se atreven y donde los orcos ingleses serán derrotados.

  307. O Corvo Látil dixo...
  308. Chistame moito a imaxe de porcos contra orcos do alén loitando nas ruas de Ribadeo.
    Sería unha mágoa que o termo desta xeira de provocacións o acontecemento da sétima non fose nas beiras de ripa-de-uve.

  309. Pasaba por aquí dixo...
  310. Hay tipos que ponen el genio en su vida y sólo el talento en su obra.
    Afortunadamente para este blog y sus lectores,porcos y stags tienen una fábrica inacabable de ellos.

  311. El hombre que susurraba a los jabalíes dixo...
  312. Volar la carretera a la altura de mondoñedo
    También habría que tirar el puente que une Ribadeo con Asturias.
    Blindar es espacio aéreo y marítimo del Eo,con misiles de última generación.
    Empozoñar los pozos de cerveza por si acaso.
    Ribadeo,es un clamor ante los porcos bravos:¡No pasarán!

  313. El autor ha eliminado esta entrada. dixo...
  314. Por ir,si hay que ir se va,pero uno que prefería que los hunos fuesemos a Donosti,ya puestos de todo, a beber a orillas del Cantábrico.
    Pero bueno y bueno pues,Ribadeo también tiene un Kursaal vago,un Kursal de villa.
    Y lo importante es ganar.
    A los Stags que cantan.

  315. A balea dos castros dixo...
  316. Ribadeo non é algunhas cousas pero si é moitas outras,Galizalbión entre elas.Os porcos poden vir,xa que endexemáis voltaran de baleiro.Os stags tamén poden vir.Temos ferro dabondo.

  317. willy dixo...
  318. Ribadeo

  319. Uno que es más dixo...
  320. Espero que cuando vayamos hagan otra.
    A no ser que el día 11 del ¿? de ¿?sea cuando jugamos la VII.
    Lo que me plantea otra duda.
    ¿ Vamos a llevar publicidad del Concello de Ribadeo o de Estrella del Eo?., es más ¿ Vamos a manchar la sacrosanta camiseta de Os Porcos Bravos con propaganda?,es más ¿ Quién se lo va a llevar crudo a costa del gordo sudor de Os Braves?

  321. maricomplejines dixo...
  322. Hola Hola!!!!!! Comiennnnnnnnnnnnnnnnnzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ....
    La camiseta porcobrava en Ribadeo contra los hermanos albiones del norte do alén. Oigo bien? Encargo directamente el tercer tiempo en el Recuncho lolífero? cuando se confirma tal evento?

  323. Pero Niño dixo...
  324. Acometieron por la barra de esta villa tres navíos de guerra y de alto bordo ingleses, los cuales, luego fondearon dentro del surgidero de dicho puerto. Sin embargo, de la resistencia y fuego que se les estaba haciendo al mismo tiempo, así desde el fuerte del castillo de San Damián y del de la Atalaya, dispararon dichos navíos su artillería.Los ingleses lograron hacer desembarco con su gente y apoderados a fuerza de armas del referido fuerte de San Damián, aprisionar a algunos de los oficiales y soldados milicianos que lo defendían.Ribadeo 1719.
    Ribadeo 2011 ¿? Podrán evitar os porcos,otro triunfo inglés a orillas del Eo ¿?

  325. Drunk dixo...
  326. Para ir cargado de quintos me quedo una cosa apañada sobre Ribadeo,qué bonita eres,y sus gentes

  327. Per Plejo dixo...
  328. Tuvimos una artista antes conocido por Bosta-man que un día se despertó citoyen y ahora resulta que Xavier Campos se siente drunk y cambia de nom de plume.Espejo dentro de espejo.Un día,igual nos cansamos del juego y nos vamos,a Ribadeo,por ejemplo.

  329. Willy Coliflor dixo...
  330. Llamado 47ronins originalmente, que luego fue Bosta-Man,que luego fue Citoyen,que puede ser que sea o fuese Xavier Campos,que se nos convierte en Drunk tras una fiesta de Estrella del Eo, para retomar la senda y aparecer como Xavier,pero siempre en Ribadeo, que puede que sea el llamado Blackemperor en el polémico mundo del Rugby, al que tildaron los rabiosos de blackpedo,más conocido por blackfart en Sheffield,que quizás sea un porco bravo orixinal de Burton Upon Trent para que luego aperezca Willy ,el propagandista de los boniatos,cuando planta coliflores en Bon,o quizás sean todos el mismo,dice la radio en f.m, el tal main porco,que nunca se shabba y nos thomo el pelo a todos,en Yorkshire,en Galicia y lo confesará en el puerto fronterizo de Ribadeo,donde espera Xabier Campos,si es que no es cualquier otro,originariamente conocido por Neil Old que fue..............

  331. El Sármata Vagabundo dixo...
  332. Vuelvo a Ribadeo y lo encuentro todo exactamente igual pero no es lo mismo.
    No se ven las cosas cuando se viven,y más tarde,cuando se tiene bastante experiencia como para saber lo que se ha contemplado es demasiado tarde.

  333. Anónimo dixo...
  334. This question is not discussed.

  335. Anónimo dixo...
  336. Ribadeo es un poco ingles o todo; he visto por sus callejones una capa al viento y escondida la bandera de la armada.Los ciervos acechan como piratas intentando recuperar su plaza,pregunto por las callejas y sus baretos ¿Y os Porcos?Ribadeo mira hacia el norte mas allá del muelle.Ya vienen¿Quién?-Los de siempre-Las camisetas mojadas del otro lado-Los ciervos con su copa y bandera a entregarse en Outubrofesta.

  337. Corresponsal en Sheffield dixo...
  338. No quiero ser aguafiestas pero según fuentes bien informadas,"The Stags Onion" concretamente,
    el campamento base de los Stags de Sheffield en la VII de marzo 2011va a ser Ourense.
    Dejan Ribadeo para la IX.
    DE confirmarse malas noticias para el bebercio local de Ribadeo,suspiros de alivio entre las fuerzas vivas de la hermosa villa ribedense,la entrada norte de la zona sur de Galizalbión.

  339. Sebín de Florente dixo...
  340. Xa está o Marca intoxicando, con filtracións interesadas. Ribadeo xa ten confirmado o Estadio Municipal Enma Cuervo para a cita e xa dous bares -o Millo e o Txamako- pecharon nas últimas semanas polo temor infundido polas hordas anglogalegas. Aínda está o capador enriba da cocha, corresponsal en sheffield. Por certo, coñece vostede a Jarvis Cocker?

  341. Corresponsal en Sheffield dixo...
  342. "The Stags Onion",la voz de su amo de los Sheffield Stags,confirma en la editorial de hoy que la VII,tendrá lugar entre el 26 y el 29 de marzo de 2011,y que su campamento base será.......Ourense,
    debido a que el aterrizaje ciervo será en Porto.
    Acerca de Jarvis Cocker,a petición de un compañero,le contesto que ya me gustaría conocer a una persona que es un observador ingenioso pero nunca cínico de la escena cultural más allá de la música pop y algunos lo consideran un símbolo sexual.Eso sí,creo que hemos compartido un par de tractores en the Leadmill.
    ¿ Qué tal la huelga por las Galicias ?
    Cheers.

  343. Se veía venir dixo...
  344. The Stags Onion no tiene ninguna credibilidad.A la altura de toda la mierda de ¿periodismo? deportivo que asola Galizalbión.
    De hecho,siempre reflejan en su portada,que los Stags ganan por 4 ediciones a dos a nuestros Porcos Bravos.
    Zafia intoxicación.
    Que más pruebas queremos, después de esto.
    Ribadeo puede estar tranquila.

  345. Cromwell dixo...
  346. Acabáramos.The Stags Onion es el peor tabloide de las Islas,lo que es mucho decir.Desde 2007 llevan una línea editorial muy agresiva contra os porcos bravos.
    Desestibilizadora.Recuerdo dos ejemplos:Cuando se inventaron que los porcos cambiaban sus habituales camisetas de rugby por una de fútbol negra y cuando negaron que los cinco de Burton Upon Trent son los porcos bravos orixinais.
    Ahora nos intentan enemistar con la buena gente de Ribadeo.
    A base de falacias.
    Boicot al Stags Onion.

  347. El Borde del Blog, más conocido como BB® dixo...
  348. Veamos, que coño importa si estos ingleses se van a la ciudad señorial da Mariña, a la ciudad das Burgas o a la ciudad del Lérez..

    Estoy harto de recibir spam de este simulacro de competición en mi correo electrónico.

    Si de mi dependiese, a estos stags y a estos Porcos, los enviaba yo un poco más lejos.

  349. Scoop dixo...
  350. Del mar comemos y el mar ha de tragarnos.
    Bebemos cerveza y pateamos un balón.
    Todo está escrito.
    Los Stags han confirmado Ourense como parada técnica en 2011.
    Editorial del Stags Onion de hoy.
    Piensan pagar la fianza al gremio hostelero de Ribadeo,y regalar camisetas del equipo en todos los colegios da Mariña.
    Se esperan reacciones desmesuradas por parte de los cabildos afectados.
    Continuaremos informando.

  351. Una vez les vi jugar dixo...
  352. Haya concentración de ciervos ingleses en Ribadeo o en tierras ourensanas,lo mejor és que vayan donde se halla alguna fábrica de sacos.Me da que en Marzo'11 los van a necesitar.Postdata:Preferir,prefiero que vengan a Ourense.

  353. Shef's Stags Th dixo...
  354. When In Galicia (Spain),do the porcos bravos:To Lose.

  355. Robert Anthony Rodríguez dixo...
  356. Ese ídículo Diluvio de ingleses stags que los necios beatos con mala bilis auguran cada cierto tiempo para Ribadeo.
    Si necesitan paraguas, pues a otra parte.

  357. John Ford dixo...
  358. Guiño intratextual.
    Ante la avalancha de intoxicación mediática que enturbia la VII,perpetrada por los siguientes medios de desinformación: Aldan Post y The Bugle of Morrazo,The Stags Onion,The Boots&Saddles y "The Rum,Muck,Mugg and Egg Times",podemos y debemos comunicar que la opción de Ribadeo se mantendrá si los Sheffield Stags aterrizan en la capital del Reino o en Asturias.De no suceder esto,el campamento base inglés, sera Ourense.

  359. John Ford dixo...
  360. Ego sum qui sum.
    Ribadeo ou Ourense 2011.
    Todo queda en cas.
    Lo importante es que los
    ingleses se lo pasen bien con una gastronomía de verdad y litros de cerveza e vino galego.
    Que se lleven en el equipaje, buenos recuerdos como siempre y un saco.
    Por lo demás:
    "Salida de Ribadeo, Galicia / Galiza, 0,03 Km. 0:00 h.
    Continúe a la derecha por N-642 [Rúa Amador Fernandez] 0,6 Km. 0:01 h.
    Siga recto hacia N-642 [Barrio Villavieja] 0,91 Km. 0:01 h.
    Siga recto hacia N-642 0,97 Km. 0:01 h.
    Continúe a la derecha por carreteras locales 1 Km. 0:02 h.
    En la rotonda, tome la segunda salida hacia carreteras locales 1,11 Km. 0:02 h.
    Continúe a la derecha por N-642 9,19 Km. 0:10 h.
    En la rotonda, tome la primera salida hacia N-640 79,09 Km. 1:06 h.
    Continúe a la izquierda (Sur) por carreteras locales 79,28 Km. 1:06 h.
    Siga recto hacia N-640 83,06 Km. 1:10 h.
    En la rotonda, tome la segunda salida hacia Ronda Norte 85,77 Km. 1:12 h.
    En la rotonda, tome la segunda salida hacia Rúa Hortensia 86,13 Km. 1:12 h.
    En la rotonda, tome la segunda salida hacia Avenida de Garabolos 86,36 Km. 1:13 h.
    El nombre de la carretera pasa a ser carreteras locales 86,38 Km. 1:13 h.
    Manténgase por la derecha hacia la vía de acceso 86,65 Km. 1:13 h.
    Gire a la derecha por N-VI 89,1 Km. 1:15 h.
    Manténgase por la derecha hacia la vía de acceso 89,32 Km. 1:15 h.
    Continúe a la derecha por N-540 [Estrada a Santiago] 150,44 Km. 2:00 h.
    Continúe a la derecha por carreteras locales 151,18 Km. 2:00 h.
    El nombre de la carretera pasa a ser N-540 153,88 Km. 2:03 h.
    El nombre de la carretera pasa a ser carreteras locales 154,28 Km. 2:03 h.
    El nombre de la carretera pasa a ser N-540 169,2 Km. 2:15 h.
    Gire a la izquierda por N-525 179 Km. 2:24 h.
    Gire a la izquierda (Sur) hacia Avenida das Caldas; inmediatamente gire a la derecha (Oeste) hacia N-525 [Rúa Basilio Álvarez] 179,37 Km. 2:24 h.
    En la rotonda, tome la tercera salida hacia Ponte do Milenio 179,84 Km. 2:25 h.
    Siga recto hacia Ponte do Milenio [Rúa dos Remedios] 179,86 Km. 2:25 h.
    En la rotonda, tome la tercera salida hacia Rúa Francisco Llorens Díaz 180,01 Km. 2:25 h.
    En la rotonda, tome la tercera salida hacia carreteras locales 180,09 Km. 2:25 h.
    Continúe a la derecha por Avenida Pardo de Cela 180,26 Km. 2:26 h.
    El nombre de la carretera pasa a ser Rúa do Progreso 180,79 Km. 2:27 h.
    Llegada a Ourense, Galicia / Galiza, 181,32 Km. 2:29 h. "

  361. O Vadío de Aquilón dixo...
  362. Esta sétima edición 2011, cara Ourense ou Ribadeo.
    Os ingleses non teñen o privilexio de xogar na casa.
    Cada fraga,cada veiga,cada penedo, cada recuncho, cada rego e cada palleiro,un valado contra o Stag.
    Cada ferrado, unha trampa.
    Cada furancho,un cemiterio.
    Cada socalco,unha tomba.
    Cada lusquefusque,unha cacheira.
    Cada porco bravo,un amigo.

  363. Blog Esponja dixo...
  364. Ribadeo: Non stop 2011.
    La prestigiosa competición de aa Anglogalician Cup no empezará en Ribadeo,el próximo año.
    El cantante Richard Hawley,máximo seguidor de los Stags,ha confirmado hace 69 minutos la mala noticia en una entrevista a The Stags Onion:" Es una putada pero en Marzo´11 las calles no serán de los Sheffield Stags en Ribadeo"."Con la ilusión que me hacia ir de bares con Jarvis, por el cantábrico" anadió.
    Se esperan reacciones.

  365. Douglas MacArthur dixo...
  366. Tenía que haberlo sabido. Tenían que habérmelo dicho. Tenía que haber preguntado.
    Ourense 2011.
    Ribadeo 2012. Fin del mundo para las abejas maya.
    Os Porcos Bravos dicen:We Shall Return.

  367. Richard Hawley dixo...
  368. Un relato de Castelao, muy bueno por cierto, versa sobre un seguidor de Os Porcos bravos que vivía de lo que arrojaba el mar a la playa de su pueblo,en el Norte de Galicia,con la esperanza de que un día un tesoro caería en sus manos. Finalmente un día de Marzo de 2011, un cajón de madera llega a la playa, y el personaje fantasea sobre que finalmente ha conseguido su tesoro. Cuando consigue abrirlo, lo que se encuentra es un inglés muerto que supuestamente era seguidor de los Sheffield Stags.
    sí supo que los de Sheffield,se iban a Ourense y no acamparían en Ribadeo hasta al menos el 2013.

  369. Manolito Rivas dixo...
  370. Que lles ensinen a xiria do barallete se escollen o mar de Ourense antes cas beiras de Ribadeo.
    Que lles agoguen en ribeiro.
    No 2012 que xa non veñan.
    Non esqueceremos esta aldraxe.
    Ribadeo cos porcos bravos máis ca nunca.
    Stags nunca máis.

  371. Black Fart dixo...
  372. No Ribadeo 2011.
    No importa,
    Conversación privada en el seno de la Anglogalician Cup.
    Porcos,stags,gremio de hosteleros del Eo.
    Se respeta,olor aparte,el idioma original de Burton Upon Trent:
    Why did you crap your pants?
    Cuz I had a black fart!
    Tradución: Ourense paga más.

  373. Diótima dixo...
  374. A ver que me entere...¿hay en Ribadeu caza de porcos?Yo si tal me aparco con el tractor por los oricios,lo demas es amor y circustancias,ustedes expliquen...

  375. Pat Ata Collons dixo...
  376. La historia se escribía asi:Las primeras patadas a un balón o una pelota hecha con una vejiga de cerdo o porco bravo y llena de trapos, comenzaron a darse allá por el año 1909, con ocasión de la entrada en servicio y explotación de las minas de Villaodrid, cuya producción se exportaba a diversos países extranjeros, a bordo de grandes barcos cargueros, en su mayoría ingleses, y cuyas tripulaciones, mientras los navíos llenaban sus bodegas del férrico mineral, saltaban a tierra y se dedicaban a jugar al futbol por los prados inmediatos al Cargadero, a la villa y de las parroquias cercanas. Y cabe en lo posible que así sucediese y que hayan sido los marineros de la Gran Bretaña quienes introdujeron la práctica del football en Ribadeo".
    Ahora bien, con este feo de los stags,Si a uno le dan
    palos de ciego la única
    respuesta eficaz
    es dar palos de vidente,sostengo que fueron los franceses quiens introdujeron el futbol en la villa.

  377. Galego Soto dixo...
  378. Así que fuxides, covardes...
    Propoño, xa que logo, triangular nas Malvinas. GZ, ARG, ENG. Lutzky xoga con nós.

  379. The Fat Cat dixo...
  380. Porco bravo en Ribadeo,Porco Bravo en Ourense no importa.Lo que vale,es que derroten a los ciervos de la Pérfida.Lo haran.

  381. O Trasno dixo...
  382. Os stags non vagan a pena Ribadeo.Cecáis os cochos salvaxes a.k.a os nosos porcos bravos..

  383. Porco Rosso dixo...
  384. No se crean nunca a estos demonios de juglares que se burlan de nosotros,con oráculos de doble sentido hacia Ourense y Ribadeo.
    Los Stags iran donde vayan a tomar....cerveza.Os porcos seremos,como siempre,perfectos anfitriones.

  385. O Corvo Mariño dixo...
  386. Home, o viño ribadeo de Ourense ten moita sona.
    Deixade de fedellar na ferida da escolla dos cervos stags pra collerse unha esmorga,e congratúlemonos do feito da Anglogalician Cup,
    a sua tolerancia coa linguaxe e seu xusto prestixio planetario.
    Saudos a Vietnam

  387. Pastor Maldonado dixo...
  388. Os ingleses stags e os que non o son, vanse perder isto. Alomenos no ano 2011:
    Ribadeo
    Ten perfume de aduana e corpo de mar aberto.
    E qyue gañen os porcos bravos.
    Os de negro son os nosos.

  389. in his bushwhacker vestments. dixo...
  390. The Orange Plank Road de los stags no llegará en Ribadeo 2011.
    ¿Cuántos fentos habran pagado las huérfanas de Tractorville para alimentar en rencor al norte del sur de Galizalbión?.
    Saludos al Gayoso de un amigo asturaino de Os Porcos Bravos.

  391. Guillerme Fróilaz de Traba dixo...
  392. No es ni la noche ni el alba,sino la hora en la que en Ribadeo, Los porcos vagabundos bravos y los ciervos magros, divagan en una niebla gris,con olor a aduana y Cargadoiro,con un cuchillo pérfido y glacial, un sucio cuchillo rojo de verdades a medias, un sucio cuchillo rojo que no fue bayoneta,sin algo de especial ,su ausencia durante el próximo año que vestirá paredes y almanaques como el 2011.
    Sabrán decirte Ribadeo, por otros labios no los míos, por otros juegos menos vacilantes, el sentido ciego que ha matado, todas las risas ebrias que resucitarán en Ourense.
    Claridad rebelde como una mujer huérfana al rebudio del porco bravo, no le des Ribadeo otra oportunidad a The Anglogalician Cup.
    Los Stags no se la merecen.

  393. El Sármata Vagabundo dixo...
  394. Al conferir los sabios porcos bravos a The Anglogalician CUP y sus tiempos,una dirección ciclíca, anulan su irreversibilidad.
    El mito del eterno retorno no descarta a Ribadeo.
    Un año será.

  395. Melchor Díaz de la Rocha dixo...
  396. Benqueridiños porcos bravos.
    El estuario del Eo se llama ría de Ribadeo

    -En el informe que detalla y justifica el nombre oficial,se dice que «en el siglo XVII se consultó la obra de Pedro de Teixeira, que tanto en la cartografía como en los textos descriptivos recoge repetidamente la misma denominación, con Rivadeo con v». Prosigue el informe relatando que «del siglo XVIII se obtuvieron nueve cartas marinas y tres documentos en los que aparece este topónimo con referencia a la localidad de la desembocadura y no al río Eo». También del siglo XIX el colectivo ribadense aporta en su informe 38 mapas y cartas marinas con la referencia Ribadeo. El documento remitido al Instituto Geográfico Nacional de cara a la oficialización del topónimo «Ría de Ribadeo» se completa con «otros documentos cartográficos ingleses, desde Sheffield, y de los sheffield stags para ser más correctos».
    Esperadnos en 2012,please.

  397. Cavanardá dixo...
  398. 2012 será o ano do porcobravo no calendario celta. Ou cando menos no ribadense. Seremos bobaliconamente felices coma un culé no quinto gol ao adversario mesetario de mal fario. Queda dito.

  399. O meu país dixo...
  400. Non se vale repetir para chegar aos douscentos. Pida perdón cunha canción. Aínda que é certo que Rivadeo ben vale unha trampa, unha guerra e unha misa.

«A máis antiga ‹Máis antiga   1 – 200 de 220   Máis recente › A máis nova»

Publicar un comentario